woensdag 14 november 2012

Ondernemerstaken

 
 
Indigo probeert onder andere potentiële klanten binnen te halen door middel van twitter. Op twitter worden allerei berichtjes geplaatst die te maken hebben met Indigo, we hebben al aardig wat volgers. Ook houden ze elk jaar een kerst sale, op deze dag worden er allerlei gasten, familie en vrienden uitgenodigd, en verkopen ze artikelen die uit de etalage komen. Op deze manier maken mensen kennis met het bedrijf.
 
De relatie met de bestaande klanten onderhouden ze door middel van regelmatig contact met de winkelier, en het hoofdkantoor van Simon Lévelt. Door goed overleg te plegen en goed te luisteren naar de klant, blijft de klant trouw aan het bedrijf. Ik ben voor een groot deel betrokken bij het klantencontact met Simon Lévelt, Ik ga samen met een collega bij de winkels langs om te etaleren, dan heb je toch even contact met de klanten. en ik ben verantwoordelijk voor het decoratie materiaal, dat het allemaal in orde is en dat er een goede verdeling gemaakt is voor de winkels, zodat ze wel het juiste materiaal krijgen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten